+41 77 202 34 93 info@prolaax.ch

Exposiziuns

Exposizun permanenta

Attenziun tradiziun! En nies Museum saveis scuvierer la historia e las tradiziuns da Laax! Levas saver cun tgei che noss affons termagliavan avon 200 onns, co il guardian da notg fageva sia tura, e pertgei che la sontga Margriata ha bandunau tut alla bahuta l’alp, lu visitei nies museum. Prendei peda per in caffè, per la historia e las historias da Laax e da sia glieud e per las interessantas exposiziuns temporaras cun las qualas nus empruein d’adina puspei surprender noss visitaders.

Daueraustellung

Attenziun tradiziun! Im Museum Laax gibt es so einiges rund um die Geschichte und das Brauchtum in Laax zu entdecken! Wer wissen will, wie die Kinder vor zweihundert Jahren im alpinen Raum gespielt haben, was es mit dem legendären Straussen-Nest oder einer schönen Bergfee, der «Sontga Margriata» auf sich hat, dem sei der Besuch unseres Museums ans Herz gelegt. Lassen Sie sich in unserem Museumscafé verwöhnen, atmen sie Laaxer Luft und Laaxer Geschichte und freuen Sie sich mit uns auf die spannungsvollen Wechselausstellungen mit denen wir unsere Besucher stets aufs Neue überraschen!

La Fundaziun Pro Laax: 50 onns engaschament per nossa vischnaunca

Ils davos 50 ha la Fundaziun Pro Laax promoviu a moda prudenta e persistenta la cultura locala, il lungatg, il maletg dil vitg ed il sport: Il giubileum ei motiv avunda per far fiasta. En plaid, maletg e film mira il Museum Laax anavos sin tschun decennis Pro Laax, e sin sias activitads che van maun e maun cun il svilup extraordinari che nossa vischnaunca ha fatg duront quels onns. El rom dalla exposiziun dat ei igl atun era ina runda da discussiun cun perdetgas dil temps che sefatschentan cun la historia e las perspectivas dalla fundaziun e dalla vischnaunca da Laax.

Experimentar activamein historia – cun gaudi e divertiment tras il museum

Sediviertir sco avon 100 onns? Il Museum Laax posseda ina gronda rimnada da giugs e termagls dils davos onns. Ed aunc meglier: Noss pigns visitaders astgen buca mo mirer, mobein era termagliar! D’anflar ei tut quei che fa plascher: Da nuegls ed animals antics tochen cuschina e stizun d’affons, stivas da poppas etc.

Stiftung Pro Laax – 50 Jahre Engagement für unsere Gemeinde

50 Jahre kluge und nachhaltige Förderung von lokaler Kultur, Sprache, Dorfbild und Sport: Das Jubiläum der Stiftung Pro Laax ist ein Grund zum Feiern. In Wort, Bild und Film blickt das Museum Laax auf fünf Jahrzehnte Pro Laax zurück und gibt einen vertieften Einblick in die erfolgreiche Tätigkeit der Stiftungdie einhergeht mit der ausserordentlichen Entwicklung, die unsere Gemeinde in diesen Jahren gemacht hat. Im Rahmen der Ausstellung bietet sich im kommenden Herbst in einer spannenden Diskussionsrunde für Einheimische, Zweitheimische und Gäste die Gelegenheit, mit Zeitzeugen über die Stiftung, über Laax, seine Geschichte und Zukunftsperspektiven zu diskutieren.

Geschichte aktiv erleben – mit Spiel und Spass durchs Museum

Spielen wie vor 100 Jahren? Das Museum Laax verfügt über eine umfangreiche Spielzeugsammlung. Das Schöne dabei: Unsere kleinen Besucher:innen dürfen nicht nur schauen, sondern selbst auch spielen! Von lauten Rätschen über antike Kuhställe und Tiere bis hin Puppenstuben, Küche und Verkaufsladen ist alles dabei, was seit jeher Spass macht.

Prevista

Igl onn 2024 festivescha la fundaziun Pro Laax siu 50avel anniversari. En ina exposiziun speziala presenta il museum la fundaziun Pro Laax cun sias incumbensas e sustegns.

L’exposiziun ha liug naven dils 23 da zercladur entochen ils 11 d’october 2024

Nossas occurrenzas

Ausblick

In diesem Jahr feiert die Stiftung Pro Laax ihr 50-jähriges Bestehen. In einer Sonderausstellung präsentiert das Museum die Stiftung mit ihrer grossen Vielfalt an Unterstützungen.

Die Sonderausstellung findet vom 23.6. – 11.10.204 statt.

Unsere Veranstaltungen