+41 77 202 34 93 info@prolaax.ch

Exposiziuns

Exposizun permanenta

Attenziun tradiziun! En nies Museum saveis scuvierer la historia e las tradiziuns da Laax! Levas saver cun tgei che noss affons termagliavan avon 200 onns, co il guardian da notg fageva sia tura, e pertgei che la sontga Margriata ha bandunau tut alla bahuta l’alp, lu visitei nies museum. Prendei peda per in caffè, per la historia e las historias da Laax e da sia glieud e per las interessantas exposiziuns temporaras cun las qualas nus empruein d’adina puspei surprender noss visitaders.

Daueraustellung

Attenziun tradiziun! Im Museum Laax gibt es so einiges rund um die Geschichte und das Brauchtum in Laax zu entdecken! Wer wissen will, wie die Kinder vor zweihundert Jahren im alpinen Raum gespielt haben, was es mit dem legendären Straussen-Nest oder einer schönen Bergfee, der «Sontga Margriata» auf sich hat, dem sei der Besuch unseres Museums ans Herz gelegt. Lassen Sie sich in unserem Museumscafé verwöhnen, atmen sie Laaxer Luft und Laaxer Geschichte und freuen Sie sich mit uns auf die spannungsvollen Wechselausstellungen mit denen wir unsere Besucher stets aufs Neue überraschen!